کاهش وزن در یک هفته با برنامه ی ..

کاهش وزن در یک هفته با برنامه ای موثر برای لاغری

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.
بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را برای شرکت در یک جشن عروسی و یا مهمانی ویژه کاهش دهیم البته بهتر است بعد از این رژیم های سریع کاهش وزن ازیک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزنتان تثبیت گردد چرا که راه های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه پایداری ندارند. با این بخش از تناسب اندام نمناک همراه شوید تا بتوانید در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید و در مهمانی ویژه تان بدرخشید .

چربی سوز رپید کاتس آلمکس ( ALLMAXS )
چربی سوز رپید کاتس آلمکس ( ALLMAXS )

برنامه کاهش وزن 8 کیلو در یک هفته

اگر می خواهید به سرعت وزن کم کنید و قرار است هفته دیگر به جشنی بروید که لباس هایتان برایتان کوچک شده اند ، این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا 8 کیلوگرم کاهش دهید البته شما به شرطی وزن مورد نظر را کم می کنید که مو به مو برنامه زیر را رعایت کنید . در این رژیم غذایی این نکته را در نظر داشته باشید که میزان تغییر وزن افراد مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد، اما در این که وزن کم می کنید هیچ شکی نیست.

یکی از سریع ترین روش های سالم و طبیعی برای کاهش وزن که می تواند برای تمام گروه های سنی قابل استفاده باشد رژیم «جنرال موتورز» (GM) است . این رژیم غذایی را می توانید در دو هفته متوالی ادامه دهید اما نباید بیش از دو هفته ، این رژیم را ادامه دهید . اگر بخواهید این رژیم را برای بیش از دو هفته ادامه دهید باید پس از گرفتن دو هفته رژیم بین آن یک هفته استراحت قرار دهید اما در این یک هفته نباید غذاهای پرکالری مصرف نمایید .

هنگامی که این برنامه غذایی را دنبال کردید نباید به هیچ عنوان استرس را به خود راه دهید . همچنین باید خواب کافی داشته باشید و همانگونه که در برنامه غذایی گفته شده غذا بخورید و کمتر از آن غذا مصرف نکنید و خود را گرسنه نگه ندارید.

مهم ترین نکته این رژیم این است که قبل از تمام شدن هفته خود را وزن نکنید زیرا وزن کردن زیاد موجب دلسردی شما از رژیم و رها نمودن آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!